Učenci

Mnenje devetošolke

V petek, 27. 11. 2015, smo učenci osmega in devetega razreda imeli pouk v večernih urah. Sodelovali smo namreč v šolskem projektu Abrakadabra.  Prav ste ugotovili – tema je bila čarovništvo.

Učenci 8. razreda so pri slovenščini razčlenjevali odlomek iz zgodovinskega romana Visoška kronika. Spoznali so okoliščine za nastanek tega dela, glavne književne osebe, čarovniški proces proti Agati Schwarzkobler, značilnosti romana, kaj je kronika in kdo je bil Ivan Tavčar – avtor znamenitega literarnega dela. Devetošolci smo si ta čas ogledali film o človekovih pravicah, prebrali primere kršitve človekovih pravic iz obdobja druge svetovne vojne in aktualne vojne v Siriji ter jih primerjali. Nato smo sodelovali v različnih delavnicah: kuharski (kar nekaj sošolcev je spretno obračalo palačinke, kuhalo bučno juho in mešalo smutije različnih barv), kemijski (izvajali smo čarovniške poskuse, kjer se je kadilo in bliskalo), likovni (izpod spretnih rok so nastali okrasni pajki in svečniki). Na vrsti je bila slastna večerja, po njej pa program. Osmošolki sta predstavili kje na Slovenskem in kako so potekali najbolj znani čarovniški procesi. Sledil je kviz, v katerem so se pomerili predstavniki obeh razredov. Čisto na koncu pa smo si v telovadnici ogledali še zabavno dramatizacijo o čarovnicah, ki so jo pripravili učenci gledališkega kluba.

In čas je bil za počitek. Spanje? Seveda ne takšno, kot si predstavljate. Pa vendarle smo se zjutraj zbudili vsi čili in pripravljeni na nove podvige. Tega zanimivega šolskega dne v drugačnem učnem okolju pa gotovo ne bomo pozabili.

          Lucija Hrovat, 9. razred

 

Pouk v odprtem učnem okolju

Po mojem mnenju je pouk v novem in odprtem učnem okolju bolj zanimiv. Učenci dobimo boljšo prestavo o učni vsebini. Pouk v naravi nam omogoča tudi gibanje na svežem zraku. Za delo smo bolj motivirani.

Pouk v naravi ima tudi kakšno pomanjkljivost. Ena pomanjkljivost je vreme, ki mora biti ugodno. Vseh vsebin tudi ni mogoče izvajati v vseh letnih časih. Na terenu, še posebej v gozdu, lahko pride do klopnih okužb. Pouk v naravi lahko motijo tudi zvoki in dražljaji, ki nas obdajajo in odvračajo našo pozornost od učnih vsebin.

Mnenje devetošolke Eve Šolinc

 

Nekaj odzivov drugošolcev:

Najbolj všeč mi je bilo, ko me je Jan (vodič) spodbujal in jaz sem se vanj zaljubila. Všeč mi je bilo, da nismo imeli pouka. Vesela sem, da je bil moj vodič Jan.

Nina

 

Všeč mi je bilo, da smo se imeli »fajn«. Najboljše je bilo, ko smo dobili bonbone. Naš vodič je bil Valentin iz 7. razreda. Všeč mi je bilo, da smo iskali zaklad in da smo bili v naravi.

David

 

Še večkrat bi šel na tak pohod, ni pa mi bilo všeč, da smo skakali z vrečami.

Nejc

 

Takšne oblike pouka so mi všeč, ker se razgibam in dolgo hodim. Še bi imela takšen pouk, ker je bilo zabavno.

Uršula

 

Takšne oblike pouka so mi všeč, ker ne pišemo v trapaste zvezke. Želim si, da bi še večkrat imeli takšen pouk.

Anže

 

Takšen pouk mi je všeč, ker smo skakali z vrečami in ker smo iskali zaklad. Takšen pouk bi imela še enkrat, ker je bilo lepo in še kondicije smo si nabrali.

Lana

 

Všeč mi je bilo, ker smo se učili zunaj. Imeli smo super vodiča. Fino bi bilo, da bi večkrat imeli takšen pouk, zato ker smo sodelovali. Želim si, da bi to ponovili. Bilo je zabavno sodelovati z večjimi. Igre so bile zabavne in vreme je bilo super. Zanima me, kdaj bo spet.

Ema

 

Bilo mi je zelo všeč, ker smo potovali in iskali zaklad. Še večkrat bi imeli to, ker je bilo lepo.

Lana

 

Všeč mi je bilo, da smo sodelovali z učenci iz 7. in 8. razreda, ki so bili zelo prijazni, in da nismo imeli pouka.

Anže

 

Všeč mi je bilo zato, ker smo iskali zaklad, v katerem so bili bonboni. Še bi imeli takšen pouk, da bi iskali zaklad.

 

Takšna oblika pouka mi je zelo všeč, ker ne pišemo v zvezek. Želim, da bi večkrat imeli takšen pouk, ker je bilo zelo lepo.

 

Takšen pouk mi je bil zelo všeč, ker smo sodelovali z učenci iz višjih razredov. Upam, da bo še večkrat takšen pouk.

 

Takšna oblika pouka mi je bila zelo všeč, ker smo veliko hodili.

 

Všeč mi je bilo, ker smo iskali zaklad in ker smo reševali naloge.

 

Najbolj všeč mi je bilo, ko smo skakali z vrečami in ko smo iskali zaklad ter da nislo imeli običajnega pouka.